poniedziałek, 10 października 2016

fotoalbum z maluszkami

Skuszona zapytaniem Rodziców o możliwość zamówienie fotoalbumu ze zdjęciami ich Córeczki kliknęłam wreszcie dość uporczywie się pokazującą reklamę firmy Saal na fb. Nie ukrywam, że przekonała mnie możliwość skorzystania z dużego rabatu, choć w efekcie wykorzystałam go jedynie w połowie. Wybrałam format kwadratu zastanawiając się, jak wkomponować najładniej zdjęcia maluszków. Zamówiłam 36 stron w miękkiej okładce, z tego kilka było wykorzystanych na jedno zdjęcie w formacie prostokąta i te chyba wyszły najładniej.

 Dobrze rozwiązany jest środek albumu, ładnie się odgina i nie deformuje zdjęcia.Firma dobrze też sobie poradziła z jakością wydruku ( mat) .

 Jakość fotografii i odwzorowanie kolorystycznie na plus  barwa, kolor prawie jak w oryginale zdjęcia nie straciły nic na jakości.


 Produkt zapakowany bardzo dokładnie dotarł bez szwanku.Polecam ten produkt @saal.digital.polska tym bardziej,że aplikacja do jego tworzenie jest doć prosta.


Brak komentarzy:

profamilijne dzieci

Od dwóch lat współpracuję ze szpitalem Profamilia. Mam tam przyjemność fotografować maluszki najwyżej dwa, trzy dni po urodzeniu..Oto kilka...